Kolalokova Limonáda


Judul : Kolalokova Limonáda
link : Kolalokova Limonáda


Kolalokova Limonáda

Minulý rok som si vďaka Rii Achberger a zvyšku môjho KAMAKO ročníka splnila viacročný sen. Spolu so spolužiakmi sme zorganizovali KAMAKO Bál v štýle Burlesque. Ach, zbožňujem našu školu, bude mi chýbať.

-----
I fulfilled one of my dreams last year. It was thanks to Ria Achberger and the rest of my KAMAKO university class. Together with my classmates we roganized the KAMAKO Ball with a Burlesque theme. Oh, I just love my university, I will miss it a lot.


Ako sme dúfali, tohtoroční štvrtáci pokračujú v tradícií a organizujú KAMAKO Bál aj tento rok. Bude to KAMAKO Western Bál na počesť 60tych narodenín prvého cowboya slovenskej reklamy Pavla Horňáka. Začína dnes o 19tej v Nuspirit Clube.

------
As we hoped, our younger classmates are continuing in the tradition we started and they are organizing KAMAKO Ball this year too. It one is called KAMAKO WIld West Ball to honor Pavel Horňák and his 60th birthday. It starts today at 7PM in Nuspirit Club.


Ale keďže k westernom nemám veľmi blízko, ťažko sa mi vymýšľa kostým. Je mi to ľúto, musím sa priznať. Prepáčte mi, všetci dobrí, zlí a škaredí fanúšikovia westernov. No, potom ako som našla nádherný editoriál pre Wildfox spring collection 2012, sa mi už táto tématika začala zdať príťažlivá.

----
Unfortunately, the Wild West theme isn't my favorite so it is harder to decide what to wear for me than usually. I have to confess, it makes me sad. Excuse me, all good, bad ang ugly fans of western movies. But when I found wonderful edotorial for Wildfox spring collection 2012 I finally found thes theme attractive.


K čomu ale blízko mám, sú filmy Oldřicha Lipského. Limonádový Joe je jeden z mojich najobľúbenejších. Preto sme brainstormovoli čo si oblečieme na bál, keď bola u mňa naposledy na návšteve bestfriendka Tammy. Popritom sme si vyrobili vlastný recept na Kolaloku a skúšali nový objektív. Tammy tu podľa mňa vyzerá ako americká cowgirl bohyňa.

-----
What has always been my favorite though, are movies of Oldřich Lipský. Limonádový Joe (western parody) is one of his best. Therefore we brainstormed what to wear with my best friend Tammy last time she visited me. While doing so, we made our version of Kolaloka (special drink of Limonádový Joe - it gives him strength) and tried my new lens. I think Tammy looks line an American cowgirl goddess in these pictures.



INGREDIENCIE
1/4 čaj. lyž. vanilkového extraktu
4 pol lyžice višňové džúsu
250ml Cola / Kofola
1 limeta 

POSTUP

1. Do pohára nalejeme valinkový extrakt a višňový džús.  

2. Limetu umyjeme, odrežeme zo stredu plátok na zdobenie a zvyšok vyšťavíme do pohára. 

3. Dolejeme Colou / Kofolou podľa chuti a ozdobíme plátkom limety.


-----
INGREDIENTS


1/4 teaspoon vanilla extract
4 tablespoons sour cherry juice
250 ml of Cola / Kofola
1 lime 

PROCEDURE

1. Mix vanilla extract and sour cherry juice into the glass.

2, Wash the lime, cut a circular slice from the center for later decoration and squeeze the rest of it into the glass.

3. Pour Cola / Kofola into it and decorate with the slice of lime.


Kolaloka je síce nealkoholická, ale nezabúdajte, že "alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoli množství". Vidíme sa večer.


Big thanks for the beautiful land pictures:
clarita from morguefile.com
 

Even bigger thanks for correcting my english:
Valentína Kasperová