Beet Tart with Pecorino Cheese and Baby Spinach in EMMA Magazine


Judul : Beet Tart with Pecorino Cheese and Baby Spinach in EMMA Magazine
link : Beet Tart with Pecorino Cheese and Baby Spinach in EMMA Magazine


Beet Tart with Pecorino Cheese and Baby Spinach in EMMA Magazine

Asi ste si už všimli (vďaka mojim super prajným a šérujúcim kamarátom), že na stranách 186 až 187 novembrového čísla časopisu EMMA je nejaká vysmiata bruneta. Okrem nej sú tam aj jej tri obľúbené jednoduché jesenné recepty:

- Rýchly Slivkový Koláč
- Špaldové Hokkaido Muffiny
- Cviklový Tart s Pecorinom a Baby Špenátom

Musím sa priznať, že to vyšlo ešte krajšie než som dúfala. Dievčatá sú fakt šikovné. Preto ešte raz ďakujem Lenke Škodovej, Broni Horváthovej a Júlii Šimákovej, že robia veci ako ich robia a ja sa vďaka ich úžasnej práci môžem na chvíľku cítiť ako bohyňa.  Fotenie bolo ozaj zábavné. Mohla by som to robiť aj každý deň (malá egocentrická Zuzka sa teší a tancuje). Najmä v takých nádherných priestoroch to bolo príjemné. Preto veľmi ďakujem aj Vladovi Zelenákovi, že nám dovolil fotiť sa na jeho úbersexy dizajnových nábytkoch v Kabinet Showroome.



Rada by som sa tu s vami podelila o recept na Cviklový Tart s Pecorinom a Baby Špenátom, lebo má nádherné farby, je jednoduchý, rýchly a veľmi chutný. Vznikol po inšpirovaní sa receptom z Food52 (kde sú mimochodom samé super recepty a krásne fotky). Tu je moja verzia:

INGREDIENCIE:
  • 1 balenie lístkového cesta
  • 1 veľká cvikla / 2 malé cvikly
  • hrsť baby špenátu
  • 1 vajce
  • 1/4 hrnčeka kyslej smotany
  • 40g syra Pecorino
  • olivový olej
  • soľ a korenie
  • hrsť tymiánu
  • nastrúhaný parmezán na posypanie

POSTUP: 

1. Uvaríme si cviklu (30 minút až hodina podľa veľkosti cvikly).

2. Predhrejeme rúru na 200°C.

3. Kým cvikla chladne, rozrolujeme lístkové cesto na plech na pečenie a zahneme cca 3 cm  každého okraja. Potrieme vodou. 

4.  Zmiešame vajce, nastrúhaný syr Pecorino, soľ, korenie a smotanu v miske.

5. Túto zmes natrieme na lístkové cesto, poukladáme naň cviklu nakrájanú na kolieska a listy baby špenátu.

6. Dáme piecť na približne 25 minút (kým bude cesto upečené do zlatava).

7. Po upečení pokvapkáme olivovým olejom, posypeme soľou, korením, nastrúhaným parmezánom a poukladáme tymián.

(
Ja rada používam kupované lístkové cesto, lebo je to super šetrič času, ale ak chcete domáce, našla som recept napr. tu.)