Gaštanovo-Orechový Koláč s Banánom z FRECKLED POTATO


Judul : Gaštanovo-Orechový Koláč s Banánom z FRECKLED POTATO
link : Gaštanovo-Orechový Koláč s Banánom z FRECKLED POTATO


Gaštanovo-Orechový Koláč s Banánom z FRECKLED POTATO


Musím sa priznať, že som nikdy nebola fanúšik jesene, keďže prináša koniec leta. No našťastie, poznám Katku, pehavú vílu z Freckled Potato, ktorá ma minulý týždeň naučila jeseň zbožňovať. A to vďaka krásnemu popoludniu v Sade Janka Kráľa so Salmou, novembrovým slniečkom, dievčenskými rozhovormi a Gaštanovo-Orechovým Koláčom s Banánom


  Myslím si, že jedna z mojich superschopností je vidieť v ľuďoch potenciál, ktorý čaká na rozkvitnutie. A Katku vidím čoskoro ovplyvňovať svet gastronómie vo veľkom. Ona je pre mňa dôkazom, že keď človek robí, čo miluje a robí to úprimne, ľudia to vycítia a chcú viac. Milujem ako ona miluje jedlo. Ja som milovník osláv života a k tomu patrí aj jedlo, ale ona je absolútny milovník jedla. Hovorila mi napríklad ako by si najradšej každučkú surovinu vypestovala a vyrobila sama - to je podľa mňa ultimátny food fetiš. A toto je spolu s jej ženskosťou a skromnosťou odzbrojujúca kombinácia










Ak vás naďalej ovláda jesenná melanchólia i navzdory týmto fotkám a chcete to zmeniť, odporúčam vám (veci, ktoré robím dosť často a výrazne mi pomáhajú):

1. upiečte super koláčik a podelte sa s blízkymi
(RECEPT na Katkin jesenný Gaštanovo-Orechový Koláč s Banánom)

2. napíšte si zoznam vecí, za ktoré ste v živote vďační
(zistíte, že sa máte lepšie ako väčšina ľudí na svete)

3. pustite si obľúbenú piesenku, zatvorte oči a tancujte

4. napíšte alebo povedzte niekomu koho obdivujete/vážite si/inšpiruje vás, čo si o ňom myslíte
 

5. sledujte okolie a žasnite počas čakania na niekoho alebo v rade

6. prečítajte si Smrekove verše:

"Že jeseň je, my smutnými byť máme?
Nezmysel veru. Nech si hora stená
a meluzína kvíli haluzami.
Prišli sme síce v tieto hĺbky lesné
počúvať vetra flautovanie teskné,
zdravá však mladosť naša prišla s nami.
My smelo môžeme vystavovať čelá
melanchólii tohto uvädania,
nás žiadne šípy smrti neporania,
keď ranila nás Kupidova strela!"