KURISUMASU/ 2168!


Judul : KURISUMASU/ 2168!
link : KURISUMASU/ 2168!


KURISUMASU/ 2168!

“Power, time, gravity, love. The forces that really kick ass are all invisible." (David Mitchell)



Dnes to bude o láske. Lebo láska je radosť. Láska je tanec. Láska je sloboda. Láska je všeobjímajúca. Ja som láska. My sme.  Mám pocit, že pri slove láska väčšina ľudí myslí primárne na lásku romantickú/ erotickú/ medzi dvoma ľuďmi, ktorí sa fyzicky priťahujú (tá je nádherná, ale onej nabudúce) alebo lásku rodičovskú. Láska je viac. Láska je najviac. Má viac levelov. Rôzne odtiene. Podľa mňa láska je obsah a jej formy prejavov sú rôzne.



"Agape is a broad kind of love, the kind that religious people feel that God has for us, or that a secular person may have for humanity at large. Eros, naturally, is more concerned with the type of love we have for sexual partners, though the Greeks meant it more broadly than we do. Philia is the type of love that includes the sort of feelings we have for friends, family, and even business partners." (Massimo Pigliucci)


Ja osobne mám lásky plné srdce na rozdávanie. Rastie exponenciálne. Milujem awkwardnosti a rôznorodosti života, dokonalosť v jeho nedokonalosti. Dýchať, plakať, spievať, tvoriť s úžasnými ľuďmi krásne veci. Tešiť a spájať druhých. Opájať sa radosťou a zábavou, smiechom a tancom. A preto som mega vďačná a šťastná, že sme si ešte decembri dali s TammyMelisou predvianočný darček: Nevianočný Retro Futuro Jello Kurisumasu/2168! Večierok (spojený s oslavou Melisiných krásnych narodenín) - ktorý obsahoval presne toto všetko, čo mám najradšej. 


"Love. Just love. Love your city. Love your home. Love your food. Love your dreams. Love your people. Love. Love the things that are easy to love, and stretch to love the things that aren't. When you love fearlessly, you beam. You're a light in the storm. You're a smile in the crowd. You're a breath of fresh air." (Shelly Bullard)

Naše Kurisumasu/2168! dopadlo nádherne, ba priam nad moje očakávania. Ako vidno na fotkách od Welin, bola to párty plná lásky všetkých druhov a foriem. Wink wink nudge nudge. Ah, krása. Ešte raz posielam jedno veľké ďakujem všetkým zúčastneným, potlesk Tomášovi Slobodovi ako DJovi a veľa srdiečok Odríkovi Drzákovi, že mi dáva priestor sa kreatívne blázniť. Najbližšie napríklad 28.2. v NuSpirit Clube. Ale zatiaľ pšššt! Bude to neslušné...

"Sometimes I feel like I'm seeing it all at once, and it's too much, my heart fills up like a balloon that's about to burst... And then I remember to relax, and stop trying to hold on to it, and then it flows through me like rain and I can't feel anything but gratitude for every single moment of my stupid little life..." (Lester Burnham)



Prepárty fotenie - Melisa Minca & Tammy in Overdrive 
ešte posielam trošku lásky do uška 
<3 Vaša Zuzanka
Hai!