TROISIÉME X


Judul : TROISIÉME X
link : TROISIÉME X


TROISIÉME X

Aaa. Veľa emócií naraz. Nemôžem byť vďačnejšia. Dostala som od Odríka a zvyšku TROISÉME X gangu predčasný narodeninový darček - TROISÍEME X - organizáciu a promo jemne šteklivej párty vizuálne inšpirovanej Eyes Wide Shut. Priznávam, že sme miestami vyvolali zmiešané pocity a šuškanie, nuž pre mňa to bol splnený kreatívny sen, ktorý som nosila dlhšie v hlave. Takže veľká vďaka, kamoší.






Neviem ako to robím, ale nejakým spôsobom sa mi vždy časom splnia sny ako o takomto dreamteame. Najviac ma na tom celom bavilo mať príležitosť spolutvoriť niečo krásne s mega talentovanými ľuďmi, ktorých rešpektujem a potichu (častejšie nahlas alebo veľmi nahlas) obdivujem za ich tvorbu ako napr. Matúša Bence. A čo je najdôležitejšie, mám pocit, že všetci sa bavili a tešili tiež. Jes jes! Ďakujem, kamaráti. Som do vás!

Modelka zo snov nás všetkých - Vera Kovács
Najviac wau sexy OMG plagát - Matúš Bence (asistencia Daniel Dom)
BW backstage fotky + zábery do videa - Welin Nagyová 
Ruky a emocionálny support - Tammy Nižňanská Michal Proksa
Idea, art direction, pseudoproduction - ja
Strih - Richard Nichta