TAMMY & THE YOUNIVERSE v Znojme


Judul : TAMMY & THE YOUNIVERSE v Znojme
link : TAMMY & THE YOUNIVERSE v Znojme


TAMMY & THE YOUNIVERSE v Znojme

Mám takú kamarátku. Je to najlepšia kamoška ever. Moja celoživotná láska. Prežili sme spolu už veľa radostí i starostí našich životov. Pravidelne sa zamýšľam, aké máme šťastie, že sa máme. V tejto chvíli sa radujem radujem radujem, lebo moja BFF Tammy nabrala po rokoch gule a venuje sa (tomu, čo sa hanbila možno aj sebe priznať, že chce) hudbe. 






Dokonca ma vzala so zvyškom svojho univerza: Jergušom Oravcom (naj gitarový Boh), Matejom Rumanom (naj kúl a zábavný bubeník) a Michalom Šelepom (naj makač koncetrovaný basák) so sebou na gig do Znojma. Išla som ako dokumentarista / Tammyna frajerka a musím povedať, že takto super roadtrip som už dlho nezažila. Bolo to krásne spontánne a všetci boli super, zábavní, seksi a najviac rockenroll zahrali pre malé moravské mestečko. (Šelep dokonca zarapoval v aute). Prosím si ešte!



Tammy & The Youniverse 
"Tammy & The Youniverse formed as a concept in early 2013. Since then it's been in the making, waiting for the Big Bang. Changing names and forms, creating musical and visual worlds, all coming from a place of badass sexiness. We never ever do nothing nice and easy. Combining the cosmic skill of Jerguš and his six-string lover with Tammy's voice and lyrics creates a couple rather rad, vamp-like, we-don't-really-give-a-fuck tracks. For your pleasure. We're a band with ever-changing members, with evolving influences, with costumes and with an attitude. But that's what The Youniverse is about. It isn't really about us.. It's about You."





















Najbližšie môžete Tammy & The Youniverse zažiť 15.8. v All Stars Bande na Grape festivale18.8. na ^ PULSE ^ an exhibition by Stano Macko, ktorú organizuje Valentínka, 19.8. na jam session v Rustique alebo 28.8. v Nuspirit Bare na God Save The Vinyl live w/ TAMMY & THE YOUNIVERSE. Vidíme a počujeme sa tam. Žmurk Žmurk.