BRATISLAVA BURLESQUE


Judul : BRATISLAVA BURLESQUE
link : BRATISLAVA BURLESQUE


BRATISLAVA BURLESQUE

Moje srdce malo vždy blízko k burlesque, len som nejak nemala odvahu sa tomu začať venovať. Bála som sa, že čo povedia rodičia a môjmu srdcu najmilší atď atď. (Čo je samozrejme hovadina, ale tak všetci rastieme.) Kamarátka Šárka mala našťastie viac odvahy a založila Bratislava Burlesque. Vďaka nej mnohé ženy ľúbia svoju ženskosť a ja ju za to ju veľmi rešpektujem.

















Mala som tú česť stráviť s dievčatami nejaký čas v zákulisí a musím povedať, že je to gang krásnych, múdrych, vtipných i odvážnych žien. Som veľmi šťastná, že robia osvetu, čo sa týka slobody vyjadrenia žien a show na Slovensku. Teším sa, že ich popularita rastie u nás aj v zahraničných svetlách reflektorov. Aha, spojili sme naše vášne a urobili pár videií ich úžasnosti (po kliknutí na obrázok vás to presmeruje na video):