Maestro


Judul : Maestro
link : Maestro


Maestro


Poznáte ten pocit, keď váš život akosi zošedne a cítite sa ako keby ste už všetko videli a všetkých poznali. Udalosti nasledujúceho dňa sú príliš predpovadeteľné a hovoríte si, že čo s tým... Mne sa toto deje dosť často, pokiaľ nemám pravidelný prísun nových podnetov, ba priam upadám do zúfalstva, že necítim, že žijem. Silné slová, ja viem. Je to tak. Ale potom, keď to najmenej čakám, mi príde do cesty niekto alebo niečo ozaj krásne (pesníčka, článok, zážitok, alebo človek a nová nádej je na svete). Naposledy to bol pán Šipošmajster sláčikových nástrojov a jeho kráľovstvo MS Maestro, kam som išla s Michalom po kontrabas (kvôli foteniu na jeho nový web).









Vždy som si hovorila, že ruky hudobníkov sú fascinujúce. Ale pred pár dňami som zistila, že ruky čo tvoria a opravujú hudobný nástroj sú ešte fascinujúcejšie. Keďže netuším nič o sláčikových nástrojoch, moje okúzlenie bolo ozaj intenzívne aké svety existujú. A dalo mi to krásnu nádej, že možno je ešte stále čo v živote objavovať a možno to máme hneď pod nosom na ulici, po ktorej chodíme každý deň. 


Vybuchol mi mozog! Pán Šipoš je veľký frajer.