Veľká letná aukcia s Melisou, Tammy a Meggy!


Judul : Veľká letná aukcia s Melisou, Tammy a Meggy!
link : Veľká letná aukcia s Melisou, Tammy a Meggy!


Veľká letná aukcia s Melisou, Tammy a Meggy!


Zbožňujem a rešpektujem ľudí, ktorí miesto mudrovania konajú. Urobiť aktívne kroky k pozitívnej zmene si vyžaduje odvahu a odhodlanie. Našťastie, mám veľa takých šikovných kamarátov. (Aj preto mám nádej v krajšie zajtrajšky.)
 

Jedným z nich je Simona. Miluje zvieratká a chce im pomôcť. A tak miesto mrnčania nad smutnými psími očami sa rozhodla aktívne organizovať aukcie na pomoc psíkom a mačičkám. Ľudia tam dražia rôzne veci a vyzbierané peniaze idú zvieratkám do útulkov.


 
Na veľkú letnú aukciu nás Simona oslovila s Tammy a Melisou (po našom poslednom spoločnom fotení), či by sme jej nechceli pomôcť. Samozrejme, že chceli! Ešte sme vďaka tomu spolu strávili nádherné zábavné popoludnie. 




Ako tretia modelka nám asistovala krásna Meggy, ktorej sme chceli týmto spôsobom nájsť domov. A viete čo? Podarilo sa! Kým som ja ešte upravovala fotky, ona už aj cestuje do Prahy. Slzy sa mi do očí tisnú, že na svete je dosť dobrých ľudí. (Pozrite si album dole a tiež budete plakať ako ja.)
dražiaci album Veľká letná aukcia s Melisou, Tammy a Meggy! 17.jún-1.júl 2014
hlasovanie kam poputujú vydražené peniažky 
Meggy príbeh (len pre silné žalúdky)
ďakujeme kaviarni Fúz za pomoc